2010. június 15., kedd

Célegyenesben :)

Sziasztok!
Írok, amíg még tudok :D :D
Hála a hideg frontnak, most kicsit aktívabbnak érzem magam. Szóval mióta itthon vagyok, nagyon jól sikerülnek a vizsgálataim. Igaz, hogy minden nap bejárok, de megéri, ha jók az eredmények.
Szombaton kicsit csalódott voltam, mivel vizsgálat után a doktorom közölte, hogy teljesen zárt a méhszáj, nyugodtan mehetek Zamárdiba. Titokban arra számítottam, hogy esetleg születés-szülés közeli állapotban vagyunk Eszterrel, de hát ugye az otthon nyugalma......
Máténak közben eljött az év vége a suliban, holnaptól itthon boldogítjuk egymást. Pénteken lesz a bizonyítvány osztás, amit valószínűleg lekésünk, mert nekem 10.30-ra kell mennem CTG-re.....
Sok meglepetésre nem számítok, de hát ki tudja??? Ha az az átkozott írás és magatartás nem lenne.... :D De ennél nagyobb baj ne legyen.
Hétvégén összeraktuk a kiságyat, gondoltam örömet szerzek Máténak, hogy segíthet Eszter ágyát összehozni.... Hát nem jött be. Nem volt hajlandó segíteni, és baromira nem érdekelte a kiságy project. Na mindegy, ő is férfiből van. Majd ha köztünk lesz ténylegesen, a maga valóságában, remélem jobban érdekli majd. Most még eléggé megfoghatatlan számára.....
Röviden ennyi történt mostanság, ha bármi egyéb "közbejön", jelentkezünk!!! :D :D :D :D
E+E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése