2010. június 10., csütörtök

Rémálom II.

Én még mindig vártam, hogy mehessek a flow. vizsgálatra, de gondoltam sétálok egyet. Mire visszaértem, a nővér a szobámból jött ki kórlappal a kezében. Én kis naiv, /miután ugye egyedül voltam a szobában../ gondoltam hogy engem keresett. Rá is kérdeztem. Hát nem tettem jól.....
Miből gondolom ÉÉÉÉN hogy engem keres. Nem. Megmondta, hogy majd szól. OK. Bocsi......
Ismét visszavonultam.
Eljött a délután, 17 óra, doktorom még sehol.... Remélem nem felejtett el. Fel kellene hívnom. De csak nem zaklatom, biztosan megvan az oka, hogy még nem jött. ÁÁÁÁ Megvan! Megkérdezem a nővért, hogy itt van-e még a doktor úr, esetleg ügyeletes????
Újabb óriási hiba volt!!!!!!!!!!
Neki fogalma sincs, hogy a doktor itt van-e, főleg, hogy ügyeletes-e, és különben is, van neki mobilja, ha gondom van szíveskedjek azon hívni őt........ OK. Bocsi...... Ismét....
megint vissza a szobába, pihi.
Míg nem jött 2 nővér az egyetlen olyan fürdőszobába, amit be lehetett zárni, "109-110-es szoba fürdője" cimke leszabása,nagy susmus, beszélgetés: "majd azt mondjuk rossz!!!"
Ezzel bezárták a fürdőszobát.
Ez már engem eléggé felháborított. Nagyon kellemetlen olyan helyen -már bocsánat- szarni, zuhanyozni, ahol rajtunk kívül még vagy 20-30 ember van, ill. látogatók 7-19-ig. Arra figyelni, hogy vajon mikor nyit rám valaki......
Este 18.30
Doktor még mindig sehol, de azt már megtudtam, hogy ügyel, és műtőben van.
Sanyi megérkezett látogatóba :) A nap első jó dolga. Olyan jó volt , hogy rögtön el is sírtam magam, hogy én ezt már nem akarom, és haza akarok menni. Persze megnyugtatott, hogy minden ok stb....
Kitaláltam, hogy ha már úgyis itt van, lehetne az őröm. Elmegyek wc-re végre, zuhanyozni, hajat mosni stb. , ő meg vár az ajtóban , és nem enged be senkit.... Be is mentem, már ettől felüdültem, hogy nincs miért izgulnom :) Beállok a zuhanyzóba, csap megnyit.............
NINCS MELEG VÍZ!!!!! CSAK JÉG HIDEG!!!!!!!
Na ez betette a kaput. Töröközőt magamra vettem, kirohantam. Szóltam Sanyinak, hogy hívja a doktorunkat, legyen kedves idefáradni, mert beszélni akarunk vele.
Jött is hamar. Én mondtam, hogy most rögtön szeretnék hazamenni saját felelősségemre, mert ez nem állapot, ami itt folyik.... /Ja azt elfelejtettem mondani, hogy azért zárták be a zuhanyzót, hogy ők tudjanak a nagy melegben zuhanyozni./
Beszélgetés, kockázat mérlegelés után igazat adott és haza is jöhettem....
Most naponta járok CTG-re, 2 naponta flow-ra.
Láss csodát, a ma reggeli CTG-m jól sikerült!!!!
Remélem ezt az 1-2 hetet még átvészeljük, és hamar a kezünkben lesz a mi Eszterünk, egészségesen.

6 megjegyzés:

  1. Hááát nem egyszerű. A fürdős ügy a legdurvább. De tényleg gáz, hogy mit meg nem engednek maguknak mindenhol pont az egészségügyben, ahol kiszolgáltatott az ember. És mi még azt is tudjuk, hogy nem ezt tanulják és nem így kéne. Kitartás. Pusz

    VálaszTörlés
  2. Nálam is a fürdő tette be a kaput... Ők mennek haza 12 óra után, Te meg lehet, hogy hetekig arra az egy normális fürdőre vagy rászorulva...
    Természetesen nem hagytam magam. Olyan elfordítós zár volt az ajtón, kiskanállal kinyittattam Sanyival, és bementem zuhanyozni..... :D :D Természetesen az ajtót nyitva hagytuk. Ma reggel még mindig nyitva volt :) :)

    VálaszTörlés
  3. hi, hát ez gáz!!! és hogy bánnak egy "sima" beteggel, ha az egészségügyissel ilyenek???
    amúgy mizu? kitaláltál már magadnak egy szülésre alkalmas napot? én anno frászt kaptam a 19-től a zozinál, de hát nem volt mit tenni :)

    VálaszTörlés
  4. h.eszti a névtelen :D

    VálaszTörlés
  5. A Zoziból azért rögtön vágtam :D :D :D
    A 22.-e van belőve, de nem bánom mondjuk a 19-et sem, sőt akár a 14-ét sem.. Bár erre nem sok esélyt látok..... :D

    VálaszTörlés
  6. huu, de izgi, jjjuuuuuujjjjj!!!!!!!!!

    VálaszTörlés